OyuncuyaHaber  

Go Back   OyuncuyaHaber > Oyun Konsolları ve PC Oyunculuğu > Konsol Oyuncuların Buluşma Yeri > Playstation Bölümü

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 04.Şubat.2016, 13:26   #1
Ceo
 
Üyelik tarihi: 01 Kasım 2014
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 7
Standart Tom Clancy's The Division (Ana Konu - Detaylı Bilgi)

Tom Clancy's The Division Hakkında Herşey



İçindekiler

1 - Bilgiler
2 - Giriş
3 - The Division'da Aynı Hesapla 4 Farklı Karakter Oluşturabileceksiniz
4 - The Division'da Yükleme Ekranı ve Seviyeye Göre Alan Kısıtlaması Olmayacak
5 - The Division'ı Test Eden Oyuncular Yapım Hakkında Neler Diyor?
6 - The Division Hakkında Merak Edilenler Bu Türkçe Altyazılı Videoda
7 - Hikaye ve Oyun süresi
8 - The Division İçin 8 Kişilik Raid Sistemi Mümkün
9 - Soru-Cevap
10 - Hava durumu
11 - Satın alma
12 - Videolar
13 - Sistem gereksinimleri
14 - Agent Origins - Web Episodes
15 - Tam Silah Listesi
16 - YÖNERGE 51
17 - Senaryo Bölümünde Tanışacağımız Ajanlar
18 - The Division Yetenekleri: Tech Yetenek Ağacı



Resmi sitesi : Tom Clancy's The Division Official Website
Resmi facebook sayfası : https://www.facebook.com/TheDivision...ref=ts&fref=ts
Resmi twitter : https://twitter.com/thedivisiongame
Resmi youtube : https://www.youtube.com/channel/UChV...iODvukBgojrZ9Q

Platformlar: PC , PS4 , XBOX-ONE
Yayımcı: Ubisoft
Geliştirici: Massive Entertainment
Çıkış Tarihi: 08 Mart 2016


Giriş



Black Friday günü ölümcül bir virüsün New York’a yayılmasından 3 hafta sonraki zaman diliminde geçiyor. Temel hizmetler birer birer yok olmuştur. Toplum bir kaosa sürüklenmiştir. Başkan, 51 numaralı başkanlık yönergesini yürürlüğe koymuş ve kendinden destekli taktik ajanlardan oluşan çok gizli statüsünde bir birim olan The Division’ı göreve çağırmıştır. Sıradan hayatlar sürüyor gibi görünen The Division ajanları, bu tarz acil durumlara bağımsız olarak müdahale edebilecek şekilde eğitilmiş bir timdir. Işıklar söndüğünde onların görevi başlar.Gerçekliğe adanmış bir Tom Clancy evreni oyunculara, bilinen New York sokaklarının, hayatta kalmak için her yola başvuracak gruplar tarafından yapmalanmış ve tarumar edilmiş halini keşfetmelerini sağlıyor. Central Park’dan Özgürlük Heykeli’ne giden metroya kadar hiçbir yer güvenli değildir. New York’un açık dünyasında keşif, savaş dolu bir RPG macerasına hazır olun.



Aksiyon- hayatta kalma türünün popülerleşmesiyle birlikte her firmadan görmeye alıştığımız online oyunlara, bir tane de Ubisoft tarafından eklendi. Tom Clancy imzalı The Division'da arkadaşlarımızla beraber hayatta kalmaya çalışacağımız gibi, MMO-RPG dinamikleriyle karakterimizi de geliştireceğiz. Oyunda tabii ki gizlilik teması da hakim.




The Division'da Aynı Hesapla 4 Farklı Karakter Oluşturabileceksiniz

Duyurulduğu dönemde hemen her oyuncuyu büyük bir heyecan içine sokan The Division bildiğiniz gibi nihayet mart ayında çıkışını gerçekleştirecek. Oyunun çıkışı yaklaştıkça Ubisoft'tan oyun hakkında detaylar gelmeye devam ediyor.

Oyuncular tarafından sorulan soruların yanıtlandığı yeni videoda The Division'da aynı hesap üzerinden 4 farklı karakter oluşturabileceğimiz onaylandı. Ana menüde istediğiniz karakteri seçme şansı sunacak olan oyunda istediğiniz zaman ana menüye dönüp karakter değişimi yapabileceksiniz.

"Bu oldukça güzel bir özellik çünkü farklı seviyelerdeki arkadaşlarınızla farklı zamanlarda oynamak isteyebilirsiniz. Böylelikle bir arkadaşım The Division'a yeni başlıyorsa ben de yeni bir karakter oluşturup ona katılabilir, ona önemli şeyleri gösterebilirim."



4 - The Division'da Yükleme Ekranı ve Seviyeye Göre Alan Kısıtlaması Olmayacak

Tom Clancy’s The Division hakkında yeni detaylar paylaşıldı. Ubisoft Massive'in topluluk geliştiricisi Hamish Bode, oyundaki yükleme ekranları ve alan kısıtlamaları hakkında konuştu.




Belirtilene göre oyunda oyuncuların seviye sınırlarına göre belirli yerlere girmesi engellenmeyecek. Yani seviyemiz ne olursa olsun oyunun tüm haritasında dolaşabileceğiz. Bu tabii ki oyuna yeni başlayan oyuncuların oyundaki tüm alanları serbestçe dolaşabileceği anlamına gelmiyor. Yüksek ekipmanlara sahip olmadan bazı alanlara gitmek oldukça zor olacak.



Seviye sınırının yanında Bode, oyunda hiçbir yükleme ekranının olmayacağını dile getirdi. Oyunda herhangi bir PvP alanına girdiğimizde eşleştirme arka planda yapılıyor. The Division'ın 8 Mart'ta PC, PS4 ve Xbox One için çıkış yapacağını hatırlatalım.

5 - The Division'ı Test Eden Oyuncular Yapım Hakkında Neler Diyor?

Ubisoft'un merakla beklenen yapımlarından olan The Division için yeni bir video paylaşıldı. Yayınlanan bu yeni videoda oyunu kapalı kapılar ardında deneme şansı elde eden oyuncular The Division'ı anlatıyor.

Oynanış görüntülerine de yer verilen videoda oyun hakkında "Yapay zeka oldukça akıllı olduğu için karşılaştığımız düşmanlar bir hayli eğlenceliydi.", "Tek kişilik eğlenceli, bir ekiple çok daha fazla eğlenceli." gibi yorumlara yer verilirken oyunun takıma katılma sistemi, karakter geliştirmesi ve silah özelleştirmesi gibi konular övülüyor.

The Division'ı Test Eden Oyuncular Yapım Hakkında Neler Diyor?



@BSC Misafiri : ben katildim , soylenenlere katiliyorum , ayrica grafik olarak e3 kadar olmasada bir watch dogs vakasi yok , bayagi tatmin edici diyebilirim

@Pinky_Demon : Oyun oldukça sıkıcı ben grafikler hariç hiçbir şeyını beğenmedim görevler aşırı sıkıcı ve hep aynı 75 den fazla puan alamaz bu oyun çıkınca gorursunuz.

Kaynak: Bölümsonucanavarı

Merlinin Kazanı The Division yorumu

2013 yılı E3 fuarında aklımıza kazınan ve ağzımızı açık bırakan tek bir sunum vardı. O da Ubisoft’un büyük bir sürpriz olarak duyurduğu Tom Clancy’s The Division’ın ilk oynanış fragmanı… New York’un post apokaliptik çağında karlar altındaki inanılmaz görüntüsü ve şuana kadar gördüğümüz en detaylı oyun alanı yeni nesil oyunlar için gövde gösterisi yapıyordu. Birbirine girmiş arabaların arasında üst üste yığılmış çöpler ve beyaza bulanmış bir şehirde hayatta kalmaya çalışan 4 ajan mücadele veriyordu. Çatışmaların yer aldığı sahnelerde çevre etkileşimi ve yıkım en ince ayrıntısına kadar işlenmiş ve biz gözlerimize inanamamıştık.

İnanmamakta haklı çıkacaktık. Sonraki sene E3’e damgasını vuran Assassin’s Creed Unity, The Crew ve Watch_Dogs ile gelen “downgrade” dalgası bu sefer The Division’a mı etki edecekti? Geçtiğimiz sene Ubisoft’a olan güvenimiz o kadar sarsılmıştı ki The Division’ın da ilk gösterildiği grafiklerle çıkmayacağına bir o kadar emindik. Nitekim biraz öyle de oldu.

Ubisoft’un konferansından 2 gün önce Pazar günü Los Angeles’daki Kesspro stüdyolarındaki özel davette oyunu ilk kez görme imkanına eriştim. Xbox One üzerinde oynanan oyunun grafikleri tabi ki de 2013’de gösterilen sürümünden farklıydı ancak inanılmaz derecede güzel görünüyordu. Evet aktif aydınlatma, yansıma ve shading detaylarında gözle görülür, kaplamalar ve çözünürlükte ise ufak bir düşürülme söz konusuydu ancak oyun yine de hele ki Xbox One’da oldukça iyi görünüyordu.

Aradan 4 gün geçti. Bu sefer oyunu E3 konferansının son günü Ubisoft’un standında birebir oynama imkanı buldum. Gösterdikleri demo tamamen aynıydı. 3 Kişi olarak PvE şeklinde oynadığımız oyun “Dark Zone” adlı bir bölgede geçiyor ve buradaki bir askeri mühimmatı ele geçirerek helikopter ile üssümüze göndermemiz gerekiyordu. Aynı MMO’larda olduğu gibi karakterlerimiz de 3 farklı sınıftan oluşuyordu. Tam olarak kesin çizgilerle birbirinden ayrılmasa da karakterlerin arasında Saldırı, Destek ve Sağlık olarak görev dağılımı yapılmıştı ve bu rollere kesin olarak uymamız bekleniyordu. Ki bu acımasız ortamda bizden birkaç gömlek üstün olan yapay zekâya başka türlü karşı koymamız mümkün değildi.

Karakterin kontrolü elime geçtiğinde denediğim ilk şey “o arabanın kapısı yanından eğilerek geçerken gerçekten de kapanıyor mu?” oldu. Daha sonra bununla da yetinmeyip arabalara ve çevreye rastgele ateş ederek çevre etkileşimini ve hasar oranını test etmeye başladım. Yanımızda bulunan ve bizi yönlendiren Ubisoft/Massive geliştiricisi bunu fark etmiş olacak ki “Arkadaşlar istediğiniz yere ateş edip denemekten çekinmeyin, hatta lastiklere ve camlara da ateş edip neler olduğunu görün”, dedi. Evet, gerçekten de o ilk fragmanda gördüğümüz gibi araçların camları tek tek kırılıyor, lastikler ise mermi yiyince inerek düşmanın siperini açığa veriyordu.

Biraz ilerledikten sonra paketin bulunduğu Dark Zone denilen bölgeye geldik ve çevredeki düşmanları inceledik. Bir süre etrafı gözlemledikten sonra takım liderinin bize verdiği taktikler doğrultusunda pozisyonlarımızı aldık ve beklemeye başladık. Bu bölge oyunun daha tehlikeli ve diğer oyuncularla karşı karşıya gelebileceğiniz bir alanı. Ödül büyük olduğu gibi saldırgan yapay zeka kadar kimin eş kimin düşman olduğunu da kontrol etmeniz gerekiyor.

Saldırıya geçtiğiniz zaman çevrenizi olduğu gibi elinizdeki ekipmanları ve ekip arkadaşlarınızın durumunu da iyi gözetmeniz gerekiyor. Destek gurubu hep çevreyi sonar ile tarayabildiği gibi aynı zamanda bir taret kurarak savunma hattı oluşturabiliyor. Sağlık sınıfı ekip arkadaşlarının sıhhatinden sorumluyken bendeniz saldırı sınıfının ise “tracker mine” ve “sticky bomb” adlı 2 adet yardımcısı bulunuyor. Yapışkan bombayla düşmana tuzaklar hazırlarken tracker mine sizi bir evcil hayvan gibi takip ederek yakındaki düşmanlara kitlenip patlayabiliyor.

Bunların dışında 5 adet sağlık çantanız ve 3 adet el bombanız ise D-Pad’teki sağ ve sol tuşlara atanmış durumda. Oyunda hemen hemen tüm köşeleri ve objeleri kendinize siper olarak kullanmanız mümkün kılınmış. Bir engele yaklaştığınız zaman o bölge turuncu olarak işaretleniyor ve siper almak için A üzerinden atlamak için ise B tuşuna basmanız yeterli oluyor. Bu sayede kontroller de oldukça basit ama işlevsel bir hal kazanmış.

Bu oyunu diğer TPS oyunlarından hatta aynı türe sahip olduğu (Shared World Shooter) Destiny’den ayıran en büyük özellik ise taktiksel oynanışı ve zorluğu. Ekipten herhangi birinin yere düşmesi veya ölmesi dengeleri anında değiştirebiliyor. Ayrıca atışlarınızın da keskin olması gerekiyor. Düşmanın kritik noktalarına ateş etmek zor ama bir o kadar ödüllendirici. Ancak düşmanlar da şaşırtıcı derecede isabetli ve baskıcı olabiliyor. Aynı zamanda yapay zekâ da çevreyi dikkatli bir biçimde kullanarak sizden kaçmayı başarabiliyor. Sizi gördükleri yerde affetmeden mermi yağmuruna tutuyorlar. Ve ufak bir hata sonucunda ölmek takım arkadaşlarınıza katılmak için kapkara bir “respawn” yazılı ekranına 10-15 saniye boyunca bakmanız anlamına geliyor. Eğer zamanında hareket ederseniz “revive” seçeneği mevcut ancak takımdaki herkesin ölmesi sizi bir önceki kayıt noktasına aktarıyor.

Bütün bu zorlukları başarıyla alt ettiniz. Ganimeti ele geçirdiniz. Helikopter gelinceye kadar o bölgeyi diğer düşman akınlarına karşı korudunuz ancak tek engel bunlarla sınırlı değil. O ganimeti sizin kadar isteyen başka oyuncular da var. Diğer üç kişilik takım da görevini tamamlamış ve size doğru geliyor.

Onlarla çatışmak da beraber çalışmak da tamamen sizin elinizde. Yapay zeka da işin içine girince işler bir anda kaosa dönüşebiliyor. İşte o an çok daha dikkatli olmalısınız çünkü tüm elemanları yere düşen takım, Dark Zone’a geri dönene kadar paketiniz diğer oyuncular tarafından çalınmış veya çevredeki düşmanlar tarafından harcanmış olabilirler. Burada aldığınız kararların hepsi oyunun sonucuna farklı bir biçimde etki ediyor.

Sonuca gelecek olursak ise The Division 2013 yılındaki gibi olmasa da yine de konsollarda muhteşem görünüyor ve hem arkadaşlarınızla karşı karşıya hem de beraber olarak oynamak için oldukça zevkli bir yapım olmuş. Açıkçası bu sene Ubisoft kanadından en çok etkilendiğim ve keyif aldığım oyun oldu. Tabi sadece tek bir bölümü tek bir karakter ile oynadığım için oyunun kalanı hakkında tam bir yorum yapamasam da umarız oyun 8 Mart 2016’da çıktığında bu etkiyi korumayı başarır.

6 - The Division Hakkında Merak Edilenler Bu Türkçe Altyazılı Videoda



Oyundaki Kara Bölge'de geçen bu oynanış videosu The Division hakkında bazı sorularımızı cevaplarken pek çok oyuncunun aklında yeni sorular oluşturdu.Ubisoft oyunculardan gelen bu soruları yayınladığı soru-cevap videosunda cevapladı.

PvP yani oyuncuların birbiriyle kapışacağı alan olan Kara Bölge (Dark Zone) hakkında pek çok yeni bilgiye bu videoda yer veriliyor.

Video : [url=http://dhbr.co/bfAM]

7 - Hikaye ve Oyun süresi

Oyun yoğun olarak TPS içerikli olacak ve bu oyun hakkında açıklamala ile oyunun sonsuza kadar süreceğini iddia ediyorlar.Bu yüzden yapımcıların 2 farklı açıklamarı mevcut. Bu açıklamalar göre az çok bu oyunun ne tür olduğundan fikir sahibi olabilme şansımız oluyor.
Şimdi gelelim bu konu hakkında ne demişler:
Oyun oynandıktan sonra kapatık bir daha yüzüne bakılmamasını istemiyoruz. Bu yüzden bu olayı yerler bir edip sizlere hikayesinin çok uzun olduğu bir oyun sunmak istiyoruz.Bu yolla beraber bu oyundan zevk almalarını istiyoruz. Açıklaması yapıldı.
Bu oyun için diğer bir açıklamas ise şöyle:
Oyununun hikayesini sonsuza kadar sürdürmek istiyoruz. Bunu sürekli olarak içeriğini güncellemesiyle yapmak istiyoruz. Şuan için bu planlardan söz edemem . Sözlerine yer verdi.

8 - THE DIVISION İÇİN 8 KİŞİLİK RAID SİSTEMİ MÜMKÜN



Tom Clancy's The Division adlı yeni çoklu platform oyunu için geri sayım devam ediyor. Multiplayer aksiyontüründe yeni bir çığır açması beklenen ve yeni nesil oyun motoruylagörsel olarak da epeyce tatmin edecek gibi duran projenin end game sistemi iseoldukça farklı seçeneklerle gelebilir.

Bir YouTube kanalı olan ve The Division için içerik paylaşan Arekkz adlı oyunsever, kısa süre önce paylaştığı bir video ile beklentileri iyice yukarı çekti. İsmin daha önce,oyun ekibi ile yaptığı görüşmede öğrendikleri en sonunda ortaya çıktı.

Arekkz'in dediğine göre yetkililer normalde 4 kişilik gruplar halinde oynanacak olan oyunun, 8 kişilik raid sistemine sahip olabileceğini belirtmiş. Bu da daha farklı ve geniş bir end game seçeneğine işaret ediyor.



9 - Soru-cevap

Buradaki sorular IGN Türkiye sayfasından alınmıştır.Soruların cevapları oyunun kreatif direktörü JULİAN GERİGHTY yanıtlamıştır.

S : Oyunda yer alan New York şehrinde mevsimler değişecek mi?
C : Dinamik bir hava ve zaman sistemimiz var. Doğal olarak Kış mevsiminde olduğumuz halde gün içerisinde güneşli ve açık günler görebileceğiniz gibi bir anda kar fırtınasına da yakalanabilirsiniz. Fakat mevsimler değişmeyecek.

[IMG]http://imageshack.com/a/img923/4741/Ryo9Sy.gif

S : The Division sizler tarafından RPG türünde listeleniyor. Bu oyunda nasıl bir RPG senaryosuyla karşılaşacağımız konusunda bir örnek verebilir misiniz?
C : Bizim RPG deneyimi yaşatmaktaki anahtar noktamız silahlar, yetenekler ve modifikasyonlar arasında seçim yapabilmeniz. Kendinizi süreklio larak uzun mesafeden düşmanları katleden bir keskin nişancı olarak mı görüyorsunuz? Yoksa takım arkadaşlarınızın görevin sonuna kadar dayanmalarını sağlayacak bir sıhhiyeci mi? İşte bu kararlar ve ekipmanlarda yapacağınız seçimlerin ilerleyişleri, The Division’ı bahsettiğimiz türe dahil ediyor.



Oyunun gerçekten kesin bir sonu var mı? Çünkü bittikten sonra da oynamaya devam edebildiğinizi biliyoruz..
C : Oyunu tasarlarken hiçbir zaman ‘SON’ yazısını göreceğiniz bir final sekansı olmasını düşünmedik. Bu bizim en çok zorlandığımız alanlardan biriydi. Oyunculara doyurucu bir hikayeyi, tamamen açık dünya oynanışa sahip çizgisel olmayan bir oynanışla birlikte sunmak. Yine de hikaye anlatımımızın bir sonuca varacağı da kesin diyebilirim..




S : Late game ya da end game olarak adlandırılan ileri seviyelerdeki oynanıştaki hedefler neler? Örneğin Destiny gibi ‘Baskın’ (Raid) görevleri beklemeli miyiz?
C : Görevlerde ve düşmanlardaki sürekli olarak yükselen zorluk seviyesi aslında The Division’ın çekirdeğini oluşturuyor ama gerçekten bu işin merkezinde Dark Zone var. Burada oyunda yer alan en iyi ekipmanlar için en zor düşmanlarla karşılaşacaksınız. Sadece oyunda yer alan Faction’lara karşı değil, diğer oyuncularla da kapışmanız gerekecek.

10 - Hava koşulları

Çıkış tarihi yaklaştıkça, önümüzdeki yılın en çok beklenen yapımlarından biri olan Ubisoft'un yeni oyunu The Division, şimdiye kadar ertelemeler ve grafik düşüşleri ile gündeme gelse de, geçtiğimiz haftalarda oyunun betasını deneme şansına erişmiş, ve gördüklerimizle etkilenmeyi başarmıştık.

Bugün ise oyunun yapımcılarından Sebastian Lindoff ve Chad Chatterton, yaptıkları açıklamada oyun içerisinde bulunan görevlere başlamadan önce, istediğimiz hava koşulunu ve zamanı seçebileceğimizi, bunun da karşımızdaki düşmanlara farklı etkileri olacağını ve savaşı etkileyeceğini belirttiler. Oyunun farklı zaman ve mekanlarda oynanabilecek olması, görev çeşitliliği bakımından da etkili olacaktır.

11 - Satın alma - Paket bilgisi

Şu an için bir çok platform da Ön sipariş şekilde satılmakta. Bununla birlikte platformdan platforma fiyatları değişmekte.Şu an 3 paket halinde satılmakta. Ortalama avrupa mağazalarında 150TL+ şeklinde bulunuyor fakat alternatif cd-key sitelerinde ubisoft kodu satımlarıyla 100tl'ye kadar düşebiliyor.

Ön Sipariş Avantajı

Kapalı Beta Avantajı
Dijital hediye(Kostüm)


Gold Edition

Kapalı Beta avantajı
Sezonluk Kombine*
Dijital hediye(Kostüm ''National Guard Ekipman Seti'')




*Sezonluk kombine : Bir yıl boyunca oyun için çıkacak DLC'lerden ücretsiz yararlanma.

Collector's Edition

Kapalı Beta avantajı
Sezonluk Kombine
Dijital hediye(Kostüm ''National Guard Ekipman Seti'')
Real Agent saati
Poster
Dergi
Kol çantası



Steam



Steam'de bulunan özellikler için fiyatı 179TL bununla birlikte Gold Edition paketi ön sipariş indiriminde, ön sipariş indirimi ile 207TL olan paket oyun çıktıktan sonra 230TL olacak.

Ubisoft



Ubisoft'da üç paket de satışa sunuluyordu. Collector's Edition paketi fiziksel içeriklere sahip olduğundan ülkemize gönderimi yoktu. Ayrıca paket şu an bitmiş durumda. Ubisoft mağazasında şuan ciddi derece de pahalı durumda.

Normal paket : 79$ / 240TL
Gold paket : 129$ / 399TL
Collector's Edition : 220$ / 670TL



12 - Videolar

Tom Clancy's The Division Çoklu Oyuncu


Sam, Niko, Brandon ve D'nin özel erişim ile oyunun çok oyunculu modunu ve PVP'sini bu video da inceliyor

The Division'a ilk katıldığında, ne bekliyordun?

Bu videoyu Türkçe altyazılı olarak izleyebilirsiniz:
https://www.facebook.com/TheDivision...0541889728402/

Tom Clancy's The Division Özel Ön inceleme

TGN Partneri Nukem Dukem'in detaylı oyun içi incelemesi.

Tom Clancy's The Division Darkzone PVP Videosu

Nukem Dukem TGN sayfasından hariç kendi şahsi YouTube sayfasından da en çok merak ettiğimiz Darkzone'yi inceliyor

The Division Crafting

Silahları ve neredeyse herşeyimizi nasıl craft edeceğimizi görüyoruz..

The Division Silah Listesi

Şu ana kadar bilinen silahlar...


Manhattan'in tünellerine ilk bakış

IGN betaya eklenmeyen manhattan'ın ölümcül tünellerine iniyor...


Lincoln geçidi



13 - Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim sistemi: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (sadece 64-bit)
İşlemci: Intel Core i5 2400 3.1 GHz ya da AMD FX @ 6100 @ 3.3 GHz
RAM: 6 GB
Ekran kartı: NVIDIA GeForce GTX 560 ya da Radeon HD 7770 AMD (2GB VRAM)
Disk alanı: 40 GB
DirectX: DirectX Haziran 2010


Önerilen Sistem Gereksinimleri


İşletim sistemi: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (sadece 64-bit)
İşlemci: Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz ya da AMD FX-8350 @ 4.0GHz
RAM: 8 GB
Ekran kartı: NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB) ya da AMD Radeon R9 290 (4 GB) ya da daha iyisi
Disk alanı: 40 GB
DirectX: DirectX Haziran 2010


Oyunun Çıkışında Desteklenecek Ekran Kartları

NVIDIA
[*] GeForce GTX 500 serisi: GeForce GTX 560 (2 GB VRAM) ya da daha iyisi[*] GeForce GTX 600 serisi: GTX 660 GeForce ya da daha iyisi[*] GeForce GTX 700 serisi: GTX 760 GeForce ya da daha iyisi[*] GeForce GTX 900 / Titan serisi: GeForce GTX 960 ya da daha iyisi


AMD
[*] Radeon HD7000 serisi: Radeon HD7770 (2 GB VRAM) ya da daha iyisi[*] Radeon 200 serisi: Radeon R9 270 [i]ya da daha iyisi[*] Radeon 300 / Fury X serisi: Radeon R9 370 ya da daha iyisi



14 - Agent Origins

Ubisoft'un oyunları için hazırlattığı live-action videolar hep çok iyi olmuştur. Gelenek* Tom Clancy's The Division'da da sürüyor.
The Division'ın konsepti bildiğiniz gibi şu şekilde: Özel olarak yetiştirilmiş ajanları yönetiyoruz ancak bu kişiler birer "sleeper agent". Yani normal hayatlarına devam eden normal kişiler gibi görünüyorlar ve bir felaket durumunda son çare olarak çağırılıyorlar. Bu yayınlanan videolarda bu ajanların göreve çağırılma süreçleri konu ediniliyor.
Agent Origins*ismindeki bu video serisini Ubisoft kısa filmler konusunda son derece başarılı Youtube kanallarıyla çalışmış:RocketJump,*CorridorDigital*ve*Devin Supertramp. Ortaya çıkan iş hakikaten çok profesyonel ;



Mia


Darryl


Everett




Final



The Division için hazırlanan bu Live-Action serisinin içerdiği kostümleri*.*başlık altında elde edebilirsiniz.(CTRL+F yapıp 14 yazarsanız daha kolay olabilir)

Kaynak: Oyungezer

15 - Tam Silah Listesi

Oyunun çıkışıyla birlikte gelecek silahlar, ileride değişiklik gösterebilir.

SALDIRI SİLAHLARI



-MK17 SR
-M4A1
-LWRC M6
-M416
-Steyr Aug
-AK-47
-AK-74
-F2000
-SA80 (L85A2)
-LVOA-S
-M14
-POF P416
-ACR-E
-FN Herstal SCAR


TABANCALAR



-PX-4 Storm
-Colt M1911
-HK USP 45
-M9
-PF45
-Glock 17
-Glock 19


POMPALILAR

-Saiga 12
-M1014
-Super 90
-M 870


KESKİN NİŞANCI SİLAHLARI

-M14 DMR Sniper Rifle
-R700
-SRS
-M1A
-M21


YARI OTOMATİK SİLAHLAR

-Vector
-MP5
-TEC 9 SMG
-T821


HAFİF MAKİNELİ SİLAHLAR

-M60E4
-LMG36
-M249 Para


16 - YÖNERGE 51

Başkanlık Ulusal ve Milli Güvenlik Yönergesi Yönerge 51 2007'de başbakanlık tarafından imzalanmıştır. Bu yönerge Amerikan halkının [u]acil durum, altyapı, ekonomi ya da siyasi fonksiyonlarını tehdit eden bağımsız bir olayı anlatmaktadır.

Yönerge 51 de gerekli olan tüm talimatlar bulunmaktadır. Bu talimatlara uyarak kendinizi ve sevdiklerinizi güvende tutmak sizin elinizde.

Olağanüstü durumda ise Stratejik Hükümet birimi gibi bir birim aktif olacaktır. The Division geliştiricileri Kara Kış Operasyonunu, Yönerge 51 den esinlendiği düşünülüyor.

KILAVUZ

Aşağıdaki kılavuz E3(2013) gösterileri sırasında UBİSOFT tarafından yayınlandı, böyle bir durumda nasıl davranmanız gerektiğine yardımcı olmaktadır.Hükümet yetkilileri tarafından belirlenen tüm talimatlara uyun yoksa ölürsünüz.



17 - Senaryo Bölümünde Tanışacağımız Ajanlar










18- THE DIVISION YETENEKLERİ: TECH YETENEK AĞACI

Oyuncuları sınıflar ile sınırlandırmayan, bunun yerine görev üstlenmelerini amaçlayan ve taktiksel takım oyunu ile oldukça keyifli bir hal alan The Division'ın yenetek ağaçlarından Tech'e göz atıyor, her yeteneği ve geliştirmesini inceliyoruz.

Tech, isminden de anlaşıldığı gibi sırtını teknolojiye dayayan, farklı aletler kullanarak takımımıza ya da bize taktiksel avantaj sağlayan bir yetenek ağacı. Aşağıda hem görselleri, hem de açıklamalarıyla incelediğimiz Tech yetenek ağacı sayesinde birçok yüzeye yapışabilen bomba, düşmanı takip eden ve yuvarlanarak hedefine doğru ilerleyen bir mayın ve turret kullanabiliyor, ayrıca verdiğimiz hasarı ve kritik şansımızı arttırabiliyoruz.

Her yetenek ağacında (Medical, Security, Tech) 3 yetenek (artı olarak bir de Signature Skill), her yeteneğin de Master da dahil olmak üzere 4 geliştirmesi bulunuyor. Ayrıca videoda da görebildiğimiz gibi normal geliştirmeler ve Master geliştirmesi bir arada kullanılabiliyor.



Sticky Bomb

Tech yetenek ağacının ilk seçeneği olan Sticky Bomb; pek de yabancı olmadığımız, birçok yüzeye yapışabilen bir bomba çeşidi. Özel tasarlanmış bir aparat ile uzak mesafelere gönderebildiğimiz Sticky Bomb'u uzaktan kumandayla patlatabiliyoruz.

Geliştime: BFB
Bu geliştirme sayesinde Sticky Bomb'un etki alanı ve hasarı artıyor. Ayrıca patlamadan etkilenen oyuncular ve NPC'ler bleeding durumuna düşebiliyorlar. Ki, kendisi etkilediği kişinin bir süre boyunca küçük küçük hasar almasına yarar.

Geliştirme: Flashbang
Flashbang güçlendirmesini seçersek Sticky Bomb patladığı zaman düşmanlarımıza hasar vermiyor. Bunun yerine onları bir süreliğine kör ediyor ve hiçbir şey yapamaz hale getiriyor.

Geliştirme: Proximty Fuse
Proximity Fuse ile Sticky Bomb düşman varlığına duyarlı bir mayın haline geliyor ve rakip oyuncu ya da NPC yaklaştığı anda patlıyor.

Master Geliştirmesi: Stealthy Bomb
Sticky Bomb'un en üst seviye geliştirmesi olan Stealthy Bomb; bombamızın daha az ışık ve ses çıkartmasını, böylece rakiplerimiz tarafından daha zor fark edilmesini sağlıyor.

Turret

Bomba gibi fırlatabildiğimiz ve yüzeye temas ettiği anda kurulup ateşe hazır hale gelen Turret, patlatılana ya da süresi bitene kadar menziline giren tüm düşmanlara ateş ederek takımımızın ateş gücüne katkı sağlıyor.

Geliştime: Active Sensor
Bu geliştirme sayesinde hem Turret'in verdiği hasar artıyor, hem de Turret tarafından hedeflenen düşmanlar tüm takım için görünür hale geliyor.

Geliştirme: Dragonbreath
Dragonbreath geliştirmesi Turret'in menzilini kısaltıyor fakat ateş etmek yerine alev püskürtmesini sağlıyor. Yanan düşmanların sürekli olarak hasar aldıklarını düşündüğümüzde dar alanlarda kendimizi ve takımımızı korumak için gayet etkili olabilir gibi gözüküyor.

Geliştirme: Zapper
Zapper geliştirmesi ile Turret elektrik yüklü dart fırlatmaya başlıyor. Birden çok düşmanı etkileyen elektrik hasarı düşmanlarımızın hareket özgürlüğünü kısıtlamak için kullanılabilir.

Master Geliştirmesi: Scorched Earth
Turret'in master geliştirmesi, manuel olarak etkisiz hale getirildiğinde patlayarak çevresinde bulunanlara hasar vermesini sağlıyor.

Seeker Mine

Aktif hale getirdiğimizde yeşil ışığı ile bir süre boyunca bizi takip eden Seeker Mine, menziline bir düşman girdiğinde direkt olarak üzerine gidiyor ve orada patlıyor.

Geliştirme: Airburst
Bu geliştirme ile Seeker Mine, hedefine ulaştığı anda havaya yükselip belirli bir alana küçük, yakıcı etkiye sahip bombalar bırakıyor. Belirli bir bölgeye saklanıp çıkmayan düşmanlar ya da gruplara karşı oldukça kullanışlı olabilir!

Geliştirme: Gas Charge
Gas Charge geliştimesi ile Seeker Mine birden fazla hedefi geziyor ve yanlarına geldiğinde hedeflerin dengesini bozan bir gaz salıyor. Smoke bomb'da da kullanılan gaz, bir süre boyunca etki ettiği kişinin düzgün hareket edememesini ve nişan alamamasını sağlıyor, ekranını bulanıklaştırıyor.

Geliştirme: Cluster
Bu geliştirme sayesinde Seeker Mine parçalara bölünüyor ve birden fazla hedefi takip ederek asıl görevini daha fazla hedef üzerinde yerine getiriyor.

Master Geliştirmesi: Seeking Betty
Seeker Mine küçük siperlerin üzerinden/üzerine atlayabiliyor. Böyle hedefine ulaşmak için engelleri dolaşmak zorunda kalmıyor.

Signature Skill: Tactical Link

Signature Skill'lerin kendi tuşları oluyor. Böylece aktif olan iki yeteneğimizin birinden feragat etmek zornda kalmıyoruz. Tech yetenek ağacının Signature Skill'i olan Tactical Link ise bizim ve yakın çevremizdeki takım arkadaşlarımızın verdiği hasarın ve kritik hasar şansının artmasını sağlıyor.

Kaynak: IGN Türkiye

Hazırlayanlar : ReveNG3, ASLANDAS, fpscan, Source
General isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
OyuncuyaHaber 2014-2017

Bizi Sosyal Medya Hesaplarımızdan da Takip Edebilirsiniz:

Follow @oyuncuyahaber